SKRIVET: 2010-02-26, kl 14:59:18 | PUBLICERAT I:

26/2

Hej allihopa fortfarande sjuk :'( så jag var hemma i dag också. Men en sak som gör mig glad är att min statistik är högre än någonsin O_o i går hade jag hela 9 besökare !!! ja jag vet det är lite 8 i dag o det är inte ens kväll än Besöksrekord denna vecka 13! hehe o i går va det 35 (!) sidvisningar o i dag har det varit 13 aja bild kommer nedanför. I dag har jag haft Undulaterna ute hela dan men Blåbär vägrar gå in så nu kommer jag lyfta in honom (han gillar inte det !) Men Citron o Lisa har varit lydiga!! Och föresten nu är det SPORTLOV ♥ Haha jaja i kväll kommer jag som vanligt INTE titta på Let´s Fjant (Let´s Dance ) oki kanske skriver mer i kväll, Puss o Kramiz ♥ ♥ ♥


idaa<3

" vad tycker du om att kissie och desiree lägger ut halv nackna bilder på dina bloggar? rösta på min blogg, <3 tack, "



PUBLICERAT: 2010-02-26, 15:13:40 | URL: http://moode.webblogg.se/
© PHOTO COLLECTION

Fin blogg du har! :-)

Allt bra med dig idag?



PUBLICERAT: 2010-02-26, 16:49:47 | URL: http://mincanon.blogg.se/
fashionchange

Här har vi en helt ny grej i bloggvärlden:

Istället för att sälja sina grejer kan man nu lägga upp annonser på min blogg där man istället kan byta kläder mot andra bloggare som har lagt ut en annons.

En rolig grej som jag tror kan funka bra. Så om du har nått plagg som bara hänger i garderoben. Gå in på min blogg och läs hur man gör. Ja det är helt gratis.

Vad tror du om idén?

Allt står på min blogg hur det funkar.

Tveka inte att klicka in.

Kramar



PUBLICERAT: 2010-02-26, 17:23:20 | URL: http://fashionchange.blogg.se/
steffi<3

heej! det e steffi..sara sa att du hadde blogg den e fin jag har blogg oxå:)

ha det bra kaaam//steffi<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: