SKRIVET: 2010-02-22, kl 15:57:03 | PUBLICERAT I:

22/2

FÖRLÅT!!!!!! jag har inte skrivit på typ en vecka har haft jätte stressigt mm men har kommer en snabbis, I morse när jag vaknade 5 min i 06:00!! var det -25 grader kallt ute, snabbt tog jag på mig TJOCKA strumpor mjukisar o flece-tröja sprang ner och värmde te!! ♥ Sedan satte jag på tv:en o KOLLADE på hockey det har ALDRIG hänt förr. Jag åt otroligt långsamt för efter 2!! tim hade jag ätit 2 st mackor, lite yoghurt och massa te♥ men jag borstade tänderna och klädde mig i det varmaste jag kunde hitta (vilket inte var tillräkligt varmt för -20 grader). Tåget var 45 min försenat men jag kom precis lagom fick vänta 5 min!. När jag kom till skolan var jag så kall att jag fick ha min kompis fjällräven♥ ♥ ♥ jacka!! och sitta vid elementet. Skoldagen gick som vanligt långs:amt men det får man tydligen leva med! Och nu e jag hemma o lyssnar på lite musik !! Hej så länge, Puss o Kramiz ♥ ♥ ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: