SKRIVET: 2010-04-25, kl 11:16:40 | PUBLICERAT I:

DESIGNEN!

Nu ser ni säkert att jag fixat en del med designen inte för att den e så snygg men jag har liite tid o var tvungen att göra något.. Men men jag ska fixa mer snyggare sen.O nu nått helt annat :D Jag har bestämt mig! jag SKA banta, NEJ jag ska inte svälta mig själv jag ska bara skita i,.. CHOKLAD o sånt som lixom jag driker inte läsk, det är en bra bit på vägen tycker jag(eller asså jag dricker väl om det e fest men inte annars!) men asså ni fattar, men först...... ska jag cykla o köpa lite choklad ♥PUSS♥


Moa

Jag hänger på dig! Måste ändå konditionsträna inför fotbollen så varför inte dra ner på godiset på samma gång? Men jag kommer att sakna choklad!!!



PUBLICERAT: 2010-04-25, 20:10:34 | URL: http://mowii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: