SKRIVET: 2010-05-01, kl 17:07:29 | PUBLICERAT I: Allt o inget

Valborg

Hey!

Sitter här framför datorn o bara slappar! såå skönt jag hoppas att alla har haft en bra Valborg, hade inte med mig kameran i går kväll men lånar en bild från Google. Jag, Moa o Louise hade jätte skönt igår vi slutade ju 11:30 så vi stack hem till Moa o lämnade våra väskor o gick sen iväg på foto-promenad! <3 jätte mysigt. Idag har jag varit ute med världens söötaste Jesper (min granne o bara så ingen missuppfattar mig, han är 4 år o fyller 5 i morgon!) vi har byggt sandslott o krattat löv! :D men nu ska vi tydligen ut o äta i kväll så jag måste fixa mig lite, ha det bra!


Moa

Puss! Ha det så bra!



PUBLICERAT: 2010-05-01, 20:26:57 | URL: http://mowii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: