SKRIVET: 2010-03-03, kl 16:11:19 | PUBLICERAT I:

2/3

Jätte ledsen hann ej skriva i går, var hemma hos en kompis hela dagen♥ Först vaknade jag läste i 2 timmar. Jag åt o sen ringde min kompis, klockan var 08:12 hehe jag åt läste mera o sedan åkte jag till forum o mötte min kompis Michelle o hennes syrra ;P vi gick där i nån timme. Sedan åkte vi tåget till hennes station, efter 20 min kom hennes föräldrar o hämtade oss, vi åkte o handlade! ;P Sedan åkte vi hem till Michelle och gjorde Pizza ♥ haha och kollade på en film sedan gick vi ut till stallet o fodrade (hon bor på en hästgård Lyllosen♥♥♥♥) Sedan hämtade vi in hästarna♥ hehe vi borstade Lucky (Michelles häst) när jag krafsade hovarna upptäckte jag fruset blod :'( men vi kollade o det var ingen fara! När allt var klart gick jag in i huset o väntade. Jag brukar hänga med o då brukar jag rida Lucky o Michelle brukar rida nån annan häst, men nu hade michelle kommit hem efter 2 veckors semester i Gambia (06:30 på morgonen kom hon!) så jag ville att hon skulle få vara själv med honom nu ♥ Och dessuto skulle hon bara skritta. Efter en 30 min kom Michelle tillbaka. Jag gick ut till sallet o hjälpte henne med lite grejs ;) Sedan kollade vi på film (Miss secret agent♥) Vi åt mat och kollade på filmen igen sedan åkte jag hem. Kram på er !!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: