SKRIVET: 2010-03-17, kl 19:27:54 | PUBLICERAT I:

Hola!

Sitter här och kämpar med spanskan, jag ville ha tyska men man behövde vara 5 st som ville det och vi var 4 st... Känns jobbigt eftersom att jag inte gillar spanska så är det jätte svårt (vill man inte lära sig, så blir det svåååååårt!!)Men i alla fall x) idag hade vi studiedag! ♥ jag och Michelle var i Sickla o shoppade, jag köpte 2 st tröjor på Gina (dem som varit så himla populära under sommaren o hösten och dem var på rea 49 kr st! ♥) sedan köpte jag (eftersom det var så gulligt!!!) läppglans på H&M (cupcake♥) och en keps/mössa till min lillebror Vincnet den var på rea och kostade 15 kr(bild på den kommer i morgon!) Nu måste jag plugga vidare P U S S ♥♥♥ BILDER KOMMER JAG HÅLLER PÅ MEN MAMMIS INTERNET E SEEEEEGT !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: