SKRIVET: 2010-03-04, kl 23:18:14 | PUBLICERAT I:

4/2

Hejsan! sorry kollade på tv lite väl länge ;P Jahopp i dag så åkte vi till Maxi och skulle kolla på bokrean mm Jag köpte en bok, 4 st svarta blyertspennor, en Toblerone♥ och Florsocker♥♥♥ ;P. Det tog LÅNG tid att komma till maxi vi tog den "långa vägen" (mormor har ju ingen bli, så vi fick åka tåg) men vi åkte buss hem det tog 10 min att gå inifrån maxi o komma hem från bussen! Sedan när vi kommit hem så började jag baka min Cupcakes♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ (jag behövde Florsockret till glasyren :D) jag gör en speciell smet (kladkaka receptet mitt favo!♥) jag lägger in bilder i morgon. Nu chattar jag m min kompis Sara♥ och ska lägga mig strax. Hoppas att alla hade en skitbra dag!! PUSS♥KRAMIZZ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: