SKRIVET: 2010-03-03, kl 22:55:03 | PUBLICERAT I:

3/3

Tjenixen alla goodingar! ;P Jaha detta har varit en allmänt skum dag...Eller inte... Jaja nu ska jag sluta tala i ehh ja vi säger "gåtor" haha. Jaha vaknade för 13 dagen i rad 05:33 ??! Och i dag läste jag i knappt 2 timmar innan jag åt. Till frukost åt jag inte mycket (?) Väldigt skumt brukar nämligen var JÄÄÄÄTTE hungrig när jag vaknar! ;P Jaja i alla fall jag försökte fån 10-15:00 ungefär få ut min lillebror Vincent från datorerna (det ända jobbiga hos mamma är att hon inte har trådlöst:'( så jag är tvungen att ta min dator o sno en av Internet-sladdarna xP) Men icke att min lillebror har lust att lämna rummet änns 10 min :<> vid detta laget var jag rasande nu är helga min helg förstörd pga skolarbete!!! Alltså jag klarar ej av att jobba om någon berättar om INGENTING ! Eller frågar -Vad gör du? -Jag jobbar! -Jaha, vad gör du? -JOBBAR! Och sådär fortsätter det enligt liggande 8:an!! o_O Jaja nu ska jag inte trötta ut er mer med idiot snack ;P Sen så har jag o Vincent (Vi blev sams vid 16:00 ungefär) Byggt på våra "snögrottor" det var kul! men sen så hade ju Grey´s Anatomy säsongs premiär i dag också!!! ♥ Jaja i dag tänkte jag ju lägga mig tidigt LYCKAT!! säger jag bara. Nu tror jag att jag ska stänga av datorn, borsta tänderna, läsa och sedan SOVA^-^ PUSS♥KRAMIZ XOXO♥♥♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: