SKRIVET: 2010-02-14, kl 22:05:22 | PUBLICERAT I:

14/2 (Kväll)

Jahopp är så ledsen att jag bara skriver så korta inlägger hinner ju aldrig liksom men försöker att i alla fall säga "Hej!!" till de få läsare jag har... Ahh i dag har jag jobbat JÄTTE MYCKET med Euro Backpackers den blir klar i morgon. Sedan åkte jag till Saga vi var bjudna dit på middag !!! Det blev tacos!!! (gööött) Saga o jag tog det lite lungt men var också ute och fotade !! det var jätte kul ! ska lägga upp mer bilder sen, o just det i fredags o i lördags var jag o shoppade jag ska fota min nya väska när jag hinner (från Gina tricot) köpte även en sööt resesär o en spegel väskan var så dyr så jag hade inte råd med mycket annat o vi fikade ju också dit gick väl en 45kr hehe inte så mycket dock men jag hittade en jätte snygg scarf (jag o saga hittade den tillsammans saga köpte den ) den hade kostat 99, men var på rea 29 kr !! värdens fynd asså. Ja i alla fall ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag nu. *Puss o kramiz på er alla !!!! <333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: