SKRIVET: 2010-04-26, kl 06:50:38 | PUBLICERAT I: Allt o inget

SHIT!

Gud! jäääääätte stressad just nu.. Jag skrev ju om min musik grej, asså den skulle ju varit inlämnad i fredags men jag fick extra tid, o igår kväll var jag så jÄvla trött! så då tänkte jag äsch jag går upp 05:30 istället så hinner jag men så hade jag tydligen somnat om så vaknar man en timme senare JIPP>IE! noot! faan jag som måste duscha också, men det(duscha asså) måste jag nog skita i eftersom jag inte hinner jag sulle ha duschat i lördags på morgonen,nej det gjorde jag inte, lördag kvällen, nej det gjorde jag inte, o aaa ni fattar. Måste skriva o jag kan ju tala om att jag inte börjat med musiken(nästan, skrivit 7 rader men ändå) PUSS ♥


Lollo

Sv: Ja! Den var jättebra!! Fast man kunde ju räkna ut slutet!! Haha! ;)



PUBLICERAT: 2010-04-26, 15:03:58 | URL: http://looan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: