SKRIVET: 2010-04-29, kl 20:44:33 | PUBLICERAT I: Allt o inget

Jobbigt!

Skolan gick väl sådär.. Men jag kom hem o tog det lungt kolla på tv mm. Vi åt Pizza till middag i dag har bara ätit det 1 gång i år så hehe vi hade efterätt kladkaka o sen hittade vi glass i frysen ♥ MUMS! ♥ Usch spööregnar ute med åska o massa blixt venne o det är så bra att ha på datorn just nu men orkar inte bry mig. Så jävla skön dag i morron ha bestämt med några kompisar att ha med kameran i morron så fotar vi efter skolan, skolan i morgon: 30 minuets BG (basgruppssamling) sen 2 timmars spanska vi ska kolla på film!♥, lunch(hoppas man kan skita i den o gå hem bara ) sen SLUUT! så jäävla härligt med Valborg asså! Hoppas att alla har det skitbra!!! Troligtvis är det "ingen" uppdatering i morgon då ska jag nämligen ha skit kul! Men kanhända att jag slänger in typ "glad valborg etc.." Nu ska jag chatta mer med ♥ Aurora♥ (hebra.se)♥ o sen lägga mig tidigt typ halv 10 så vi höörs! ♥ ♥ ♥ LOVE U GUYS ♥ ♥ ♥ P.S. glömde påminna er om att den 3:e Maj(på måndag) på det den Internationella mjukisbyxordagen! ♥ ♥ ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: