SKRIVET: 2010-04-08, kl 16:38:42 | PUBLICERAT I:

HOTELLET<3

Är på hotellet, trodde inte att det fanns internet men det fanns koder att få i Kassan/informationen. Pappa, Emil o Vincnet stack till gymmet DIREKT,vi åt glass på vägen o dem "behövde träna bort den" men heregud!! liksom snäll 1 ynka liten glass ahh ja jag blir galen på dem! Sitter o lyssnar på musik o läser Fredag ♥ älskar den tidningen kostar 10kr o kommer ut varje torsdag, tyvärr kan man oftast bara köpa dem på torsdagar o jag kommer ihåg på fre,lörda typ haha jaja nu ska ni inte behöva läsa mer skitsnack från mig! Bloggar när jag hinner under resten av helgen. Ska nog ut på stan sen när de andra kommer tillbaka, aja glömde det jag tänkte skriva egentligen.. Vi fick ett STORT rum vi brukar få värsta minirummet där man inte kan gå förbi varandra utan att putas till vägen eller likande,, men jag får som vanligt sova på golvet! :( See ya sööötnosar ♥ ♥ ♥ PUSS


Fanzzy

Vart är du!? <3


Icamys

Skåne <3



PUBLICERAT: 2010-04-10, 08:50:50 | URL: http://icamys.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: