SKRIVET: 2010-04-07, kl 21:50:44 | PUBLICERAT I:

AHHH!

Jag som skrev ett låångt inlägg m bilder o allt! och dååå kraschar internet!! ja alltså ja skrev fel dag i förra inlägget vi åker i morgon torsdag 7:00 så jag går väl upp vid 5:00 typ kanske 5:15 om jag e trött. I dag har jag köpt lås till min ögonsten ♥ (min cykel) jag har 3 st ögonstenar: 1 Miranda (Min kamera D5000) 2. Min cykel 3. Min Ipod men den har varit borta i 6 månader nu så den blev ersatt (idag) med en mini dator!!! Eee PC heter den o är gjord av Asus ♥ använder den just nu o den äger! nej men den e asbraaaa!♥♥♥ jag kollade in Converse♥♥♥♥ i dag (hur mycket jag än tjatat har ja inte fått innan vi fötter växte hela tiden men inte nuuuuh längre!♥) så med en st 40 i skor så e ja ganska nöjd ett tag trodde jag att mina fötter alltid skulle vara 37:or heeh Jag bestämde mig för lila Converse vanliga modellen o inte nya, tycker dem nya e så fuuula! Men men jag provade o bestämde mig för 7or (st 40) asså converse e ganska stora o breda (precis som mina fötter) men dem var sluuut vi letade överallt men vi ska köpa imorgon dem kan ju inte va slut i hela sverige..♥♥♥ Puss sötnosar!♥♥♥ PS kommer nog inte kunna blogga på hela resan, visst minidatorn men, inget internet o ja jag har tappat/tappat bort min mobil så ja kan inte mobilblogga ;(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: